niedziela, 15 listopada 2015

Wyniki candy

Witajcie kochani!


Połowa miesiąca za nami a wyników candy w dalszym ciągu nie było, wybaczcie mi tą obsuwkę czasową. Miały być tydzień temu ale całą sobotę przespałam po nocce a w niedziele byłam do niczego. Nie będę jednak wchodzić w dalsze szczegóły i przejdę lepiej do tematu.



Przygotowałam sobie listę zgodnie z zamieszczonymi komentarzami wyrażającymi chęć udziału w zabawie a następnie oznaczyłam kropeczką osoby z dodatkowym losem. Następnie zrobiłam sobie paseczki z numerkami chętnych oraz dodatkowymi głosami i je wycięłam. Miałam taki pomysł by Was zwinąć quillingowo bo to w końcu candy quillingowe :) Jak widać wykonałam swoją wizję, każdy pasek zwinęłam i lekko skleiłam zostawiając margines na odwinięcie. Z kupeczki wylosowałam sobie pięć ruloników biorących udział w dalszym losowaniu- dlaczego? bo tak sobie wymyśliłam a co, zawsze to coś innego.






Z pięciu wybrałam zwycięski los i odwinęłam go a na paseczku zobaczyłam numerek 22 co oznacza że zwyciężczynią jest Beatka znana jako Ranya. Gratuluję i proszę o kontakt mailowy- wiadomo: dane, wybór nagród oraz jakieś szczegóły jak je ozdobić. Oczywiście proszę też o czas na wykonanie paczuszki, może mi to aktualnie zająć trochę czasu :/




Chętnie nagrodziłabym więcej osób ale nie jestem w stanie, niestety.


Ostatnio często zastanawiam się czy trzymanie bloga ma sens podczas gdy jestem na nim bardziej gościem niż prowadzącą ehhh. Czas na mnie, nie będę smęcić... Zamiast tego pójdę coś podziałać w czekoladce bo niedzielne leniuchowanie nieubłagalnie kurczy się... Mam nadzieję, że miło spędziłyście weekend i że nadchodzący tydzień będzie równie przyjemny. Pozdrawiam ciepło :))

14 komentarzy:

  1. Aaaaaaaaa!!!!!! Zwariuję ze szczęścia!!! Ale super! Słyszysz te okrzyki radości?!
    Dzięki wielkie!
    Nati, czas nie jest naszym sprzymierzeńcem, a pracować trzeba. I pamiętaj, że niestety zawsze są ważniejsze sprawy, niż nasze hobby, pasje, marzenia... Też mam wyrzuty w temacie bloga, ale to sama przyjemność,więc trzymajmy się tego jak długo się da :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i znowu klapa :-( Ale niech będzie , w końcu dwie z trzech nagród juz mam to nie bedę taka zołza niech mają i inni. Beatce oczywiście serdecznie gratuluję :-)
    A Tobie stanowczo zakazuje zawieszać boga , ja się nie zgadzam .Niech będzie rzadziej ale nadal chcę oglądać Twoje paseczki i basta !!!
    Poza tym wiesz jak jest czasem mamy więcej czasu, czasem mniej ,i to nie tylko wszysyc tak mamy :-)
    Tak że Nati głowa do góry i nie zniechęcaj się .
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Beaty! I dzięki za zabawę :-) Bloga "trzymaj", bo gorsze okresy miewa każda z nas, a zawsze warto mieć do czego wracać... ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję za zabawę, gratuluję zwyciężczyni i stwierdzam, że trzymanie bloga ma sens i nawet nie mysl inaczej

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni :) Kochana trzymaj blog, przeciez to nic nie kosztuje, zawsze co jakiś czas możesz tu coś wstawić albo do nas pozaglądać, a pewnie raz kiedyś będziesz mieć więcej czasu i wtedy wrócisz tu na dobre, przynajmniej ja na to liczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla Beatki, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Beatki :)
    Odpoczywaj. Blog zaczeka, myślę, że blogowiczki też.
    Najważniejsze, żeby pobyt tutaj był dla Ciebie przyjemnością, ą nie przykrym obowiązkiem. Odpoczywaj.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Beatce :* A Tobie dziękuję za zabawę :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję , a także dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie udało się:( Ale dziękuję za zabawę i gratuluję wygranej!:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratki dla Beatki :-D

    A ty nie waż się ( to od ważek, nie ważenia ;-P ) nic tu zamykać!
    Kto nam będzie tak pięknie kręcił i edukował ...
    Wszystko sie zmienia...Może i czasu ci przybędzie, czego ci serdecznie życzę, a my tu sobie spokojnie na ciebie zaczekamy :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*