piątek, 24 marca 2017

Halo! Kuria?

Hej ho!

Miałam akurat "weekend" i udało mi się znaleźć czas na załatwienie biskupa (brzmi jak groźba hahah). Ot taką bombę sprzedała nam szefowa w kolorystycznej zabawie. Pewnie nie ja jedyna pomstowałam za ten kolor ale jakoś się udało. Moja praca nie jest pierwsza jaką próbowałam zrobić- wcześniej planowałam coś innego ale wyszło strasznie okropnie, jakby ktoś zjadł jagody i nie będę kończyła co zrobił... Postawiłam zatem na kartkę, pomyślałam że i tak muszę zrobić jeszcze wielkanocne i postanowiłam połączyć jedno z drugim :) 


Powstała jajo-kartka która może trochę szokuje kolorami bo myśląc o Wielkanocy raczej obstawiałabym żółty, zielony, biały czy beż a nie takie "cuś".

Zaczęłam od pomysłu jak tu rozjaśnić ten paskudny kolor i postawiłam na żółty. Spsikałam więc dolną część jaja żółtą mgiełką cytrynową od DailyArt  a górę mgiełką karminową tej samej firmy. Na środku trochę się połączyły i wyszedł taki czerwonawy ale myślę że to fajne przejście. Żółta część poświęciłam na kompozycję by żółty nie zabrał za dużo procentów- w końcu biskupi muszą mieć tych procentów trochę więcej hahah. By spełnić drugi warunek postawiłam na zielone jabłuszko. W tym celu do pasty strukturalnej dodałam trochę proszku Rainbow color "Duo Pistachio Green" od 13 @rts. Pastę nałożyłam przez maskę Agaterii "gałązki 2". Kartonik trochę pofalował od wilgoci stąd wzorek gdzieniegdzie nierówny. By nie przesadzić z ilością kolorów użyłam trzech różowych kwiatków z WOC w trzech odcieniach a do tego gniazdko z włókna i fioletowe pręciki. Całość dopełnia napis stosowny do okazji który musiałam również czymś popsikać bo biały zakazany. Postawiłam na żółty bo ciemny róż nie wyglądałby dobrze- napis słabo widoczny no i na tle pasek zlewałby się. Na górze dołożyłam jeszcze żółtego motyla by nie było tam tak pusto. Chlapnęłam jeszcze na koniec czarnym psikaczem choć kartka aż się prosi o białe chlapnięcia ehhh. Moją pisankę umieściłam na brązowym kartonie kraftowym z Magicznej Kartki. Bazę kartki wycięłam tak by zagięcie było na górze a dół trochę zciachałam by kartka mogła stać- Zrobiłam podobną białą bazę do innej kartki z zagięciem z boku ale ten pomysł jest o wiele lepszy. 






Nie wiem czy biskupa Danusi tam wystarczy ale mam nadzieję że mam już go z głowy. Nie po drodze mi współpraca z biskupem prawdę powiedziawszy... Raczej się nie lubimy.

Jestem ciekawa Waszych opinii, według Was ktoś będzie się z takiej kartki cieszył bo prawdę mówiąc nie wiem czy ktoś spodziewałby się takiej kartki wielkanocnej. 

Wynalazłam jeszcze wyzwania na które mogę zgłosić "biskupie jajo, dawno nie brałam udziału w takich zabawach ale skoro pasuje to czemu nie.


i




Tymczasem uciekam, złapały mnie zatoki i siedzenie przy komputerze nie jest specjalnie przyjemne. Mam nadzieję że Wy cieszycie się lepszym zdrowiem i samopoczuciem. Dzięki za Wasze wizyty i komentarze, buziaki ;)

27 komentarzy:

  1. Świetne karteczkowe jajo! Dla mnie też to nie kolor Wielkanocy, ale powiem Ci, że karteczka mnie zachwyca!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka mimo swojego, na te święta może mało spotykanego koloru wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko, kartka jest super. Nie wiem jak tam inni, ale ja akurat z takiej cieszyłabym się bardzo, bo lubię biskupa we wszelkich odcieniach.
    Mam nadzieję, że zatoki szybko przestaną dokuczać.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i nie jest to kolor wielkanocny, ale jajo wygląda cudnie i bardzo, bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza praca! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. No świetne to jajo :) Dobrze kombinujesz z tymi mediami.
    Ja nawet jeszcze pomysłu na biskupa nie mam :/

    No i dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż spojrzałam na datę ,czy aby czegoś nie pomyliłam,znaczy Ty nie pomyliłaś haha.Tak szybko Nati ?
    No proszę jaka niespodzianka ,że wyrobiłaś się szybciej niż zwykle.
    Co do Twojego biskupa,wyszedł a w zasadzie wyszło (jajo) świetnie .
    Zatem wszystko gra na 102.
    Dzięki za udział w zabawie .
    Powodzenia w wyzwaniach
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko! Nie wiem dlaczego Ci się ta kartka nie podoba, Przecież jest ładna, A ja uwielbiam kolor biskupi - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Na samym początku melduję, że nie mam nic do biskupa, aczkolwiek też mi kolor zalazł za skórę. W imieniu biskupa spoko mogę tą kartkę przygarnąć. Tym bardziej że podoba mi się w niej wszystko od kształtu począwszy poprzez te jabłuszkowe coś przez maskę na kwiatka skończywszy .
    Zdrówka życzę Natalko i radzę pozbyć się migdałów jak je jeszcze masz . Odkąd moja córka się z nimi rozstała 1,5 roku temu ani razu nie miała chorych zatok , za to wcześniej raz w miesiącu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka i w dodatku mediowa,czyli to co bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna karteczka :) Mimo tego biskupiego kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. i motylek na jaju przysiadł! wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jasne ,że się ktoś ucieszy , ja ucieszyłabym się bardzo , karteczka pięknista . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna kompozycja. Udało się ten biskupi kolor okiełznać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piekne jajko:)! pozdrawiam cieplo dziekujac za udzial w Marcowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna kartka. Myślę, że biskup byłby zachwycony gdyby taką otrzymał:) Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowa baza:) Piękną karteczkę przygotowałaś na biskupa;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna jajo kartka :)
    To cieniowanie wyszło super :)
    Pozdrawiam miło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne jajo:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu wiosennym Craft Style:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szalenie mi się podoba takie karteczkowe jajo, kolory pięknie współgrają.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że bez sensu się ograniczać, że jak Wielkanoc to tylko żółte, białe, zielone. A pisanki kraszanki??Przecież wszystkie dzieci chcą malować swoje pisanki w maksymalną ilość szokujących kolorów. I wzorów. Najlepiej łącząc paski kwiatki i trójkąty. Przy nich twoja kartka jest całkiem stonowana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie zmediowany ten "Biskup " :)....dziękuję za udział w wyzwaniu Przydasi Pasjonaty.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładna praca:)
    Dziękujemy za wspólną zabawę na blogu Przydasie Pasjonaty:)
    Marzena DT

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za udział w pisankowym wyzwaniu Przydasi Pasjonaty ;))

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*