poniedziałek, 22 maja 2017

żar w sercu

Hej ho!

Kolejny raz spotykamy się w comiesięcznym wyzwaniu jakie stawia nam Danusia. Tym razem przeniosła Nas tam gdzie nasze miejsce, do piekła hahahah. Części z Nas robota paliła się w rękach a inne czuły się wypalone ale jak zawsze powstały prace na których widok zapalają Nam się oczy :D Tym krótkim, zabawnym wstępem przechodzę do pracy która miała mieć w tym miesiącu ogniste kolory. 


Pomysł szybko wpadł mi do głowy i wykonałam go tak jak sobie umyśliłam. Zwłoka wynikała jedynie z oczekiwania na zamówione ogniste mgiełki. Moja praca to ogniste serce z rodzicami. Postawiłam na media bo je pokochałam i ostatnio lubię się nimi babrać. Ten chaos chyba był mi potrzebny po milimetrowych, dokładnych pracach quillingowych. Rozpisywać się nie będę bo czasu niestety brak. Moje serce wycięłam z bloku akwarelowego koh-i-noor, pokryłam gesso i nałożyłam maskę. Następnie popsikałam mgiełkami distress "fired break" i "fossilized amber" oraz pochlapałam trochę żółtą mgiełką DailyArt. Po wysuszeniu nałożyłam trochę tła stempelkiem tekstowym i zaczęłam ozdabiać papierami, metalowymi dodatkami, tekturką oraz szklanymi kaboszonami. Dodałam też taśmę filmową i naklejki słowa od Tima Holtza oraz zdjęcia rodziców. Na koniec trochę chlapnięć i gotowe. Nie wiem jak wiele błędów zrobiłam tworząc kompozycję bo się dopiero uczę techniki i to moja pierwsza praca tego typu ale jestem zadowolona. 







Ogniste barwy nie są moimi ulubionymi, o ile czerwony jeszcze ujdzie bo podoba mi się połączenie z czarnym o tyle żółty i pomarańczowy zdecydowanie odpadają (pomimo że też dobrze wyglądają z czarnym). Ubrań takowych nie posiadam a i w domu próżno szukać ognistych dodatków czy sprzętów.

W mojej pracy użyłam bardzo dużo przedmiotów kupionych w Retro Kraft Shopie dlatego mogę zgłosić ją do retro pracy maja

Robiona jest dla mamy więc pasuje do wyzwania w Craft Style 


Nie jest to kartka i z przeznaczeniem dla mamy więc i tu mogę zgłosić


Moja praca to serce dlatego zgłaszam je do wyzwania na blogu Three Wishes


Ufff sporo tego.

Dzięki za odwiedziny i ciepłe słowa. Najchętniej zostałabym z Wami ale nocka czeka. Buziaki :)

19 komentarzy:

  1. Super serce i faktycznie ogniste :) Pięknie pochlapane :) Podobają mi się wszystkie szczegóły i kolorki też :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowe i ślicznie wykonane serduszko :-) Mamie na pewno się spodoba :-) Dziękuję za udział w majowej zabawie na blogu Three Wishes :-) DT Danfi

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalio! Karteczka jest bardzo ładna i pomysłowa - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, bardzo oryginalna praca. W życiu nie pomyślałabym że to twoja pierwsza tego typu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać że te mix media to Twój drugi żywioł. Masz do nich rękę. Piękna praca powstała. Ja dalej nie mogą się przekonać do chaosu , za bardzo jestem "poukładana".
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Super praca! Aż mi się łezka zakręciła, włożyłaś w nią bardzo dużo serca, to widać :) takie prace są najlepsze.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała praca :) Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo, kochana, cudo poczyniłaś!
    Ognisty mamy w maju mówisz? Czas może pomyśleć nad czymś ;)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Style :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalko, praca jest cudowna, mediujesz równie wspaniale jak zwijasz paseczki. Serce ogniste jak sama miłość - wspaniała oprawa dla zdjęć Rodziców.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, mediowe serce Natalko - jestem zachwycona efektem!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Natalko dawno mnie nie zachwyciło żadne serce tak je Twoje.Nosz kurcze wyszło zarąbiaszcze,jestem pod wrażeniem Twojego mediowania .
    Jest ogniście i zajebiście,soreczki ,ale nie mogłam inaczej tego wyrazić .
    Buziaki i dzięki za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  12. Super serducho wytworkowałaś .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie zmediowana praca, świetne detale :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Cherry Craft.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna mediowa praca, bardzo mi się spodobała, Mamie pewnie też ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Cherry Craft :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie PIEKNE:)! pozdrawiam cieplutko dziekujac za udzial w Majowym Wyzwaniu Craft Style

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo piękne i wzruszające to serce. Chyba tez jestem z czasów Twoich Rodziców:) Mój mąż miał takie wąsy jak Tata:))) Szczęścia rodzicom życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Łał, wygląda wspaniale, wręcz powalająco. Aż się ciepło na serduchu robi :D
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*