poniedziałek, 28 sierpnia 2017

Uskrzydlona Steffi

Hej dziewczynki :)

Ostatni post był dawno temu a wszystkiemu winna Danusia bo pojechała w świat zostawiając nas samopas. Bez comiesięcznego koloru rozleniwiłam się i nie zaglądałam tutaj. Przyszedł nowy miesiąc i kolor motylowy hahaha :D Szefowa dała przykaz by wybrać sobie owada i go kreatywnie wykorzystać. 



Długi czas nie miałam pomysłu na motyla aż w moje ręce wpadły nowe primowe lale i umyśliłam sobie tag lub inny obrazek z Julką. Wybrałam Steffi. Zrobiłam jej kieckę z niebiesko-kremowego papieru Magicznej Kartki- Nostalgia a bolerko z szarego papieru Magicznej Kartki- W stronę tęczy. Skórę, włosy i buty pomalowałam mondeluzami. Tło wykonane również z Nostalgii, zostało przedarte na trzy części i uzupełniłam rozerwania bawełnianą tasiemką. Dodatki "motylowe" pochodzą z Nostalgii i chorągiewki z 7 dots, kwiatki z WOC, tekturowy plaster miodu i odciski z lekkiej masy pomalowane czarnym gesso i przetarte inką gold oraz napis od Tima Holtza. Całość pochlapałam jeszcze rozwodnionym gesso białym i czarnym a kwiatki posmagałam pędzelkiem umazanym białym gesso a potem jeszcze inką gold. Tworzą razem hmm scrap czy jak to nazwać, sama nie wiem. Póki co nie wiem też czy zawiśnie czy postawię gdzieś. 

Moja lala jest wykonana na podstawie motyla California Sister (Adelpha bredowii)









Czy jest to udana praca nie mnie oceniać, ja miałam sporo zabawy ubierając lalkę (objawy zdziecinnienia?:D:D:D) Nie jest to też ostatnia lala bo mam jeszcze 3 inne i już myślę jak je tu Wam przedstawić. Tymczasem uciekam się pakować bo jutro wybywam :D Buziaki



15 komentarzy:

  1. Lala jak malowana, pięknie ją ubrałaś :) No i motylek piękny :) Pozdrawiam cieplutko i udanego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko! Bardzo pięknie ubrałaś tą laleczkę - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i piękna lala! Czy to objaw zdziecinnienia? Myślę, że nie. Mi tez marzy się jedna z tych lal, ale mogę upolować :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko, super Ci wyszedł ten tag, masz zdolne te Twoje łapki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna praca, jestem zachwycona!
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Praca jak najbardziej udana i zachwycająca :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że paseczki poszły w odstawkę a Ty masz nową pasję. Kolorowanki i media i widać że się bardzo polubiłyście. Piękny tak - kartka powstały . Czytając opis niewiele do mnie dotarło, natomiast to co widzę zachwyca mnie bardzo.
    Pozdrawiam i udanego urlopu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Natalko, praca jest bardzo udana. Laleczka - modnisia bardzo mi się podoba, a całość wygląda niezwykle artystycznie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. :0) Też uwielbiam ubierać lale, na kartkach dekorować je koronkami, perełkami, guziczkami :3 moją córę też uwielbiam stroić :3 więc wiem co czujesz. Kartka piękna, stylowa z klasą :) bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna praca, oryginalna. Lala zgrabna i ładnie ubrana, a wokół niej motyle... Slicznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Laleczka , kokietka jest urocza. Pięknie i motylkowo. Zadanie na szóstkę wykonane bo motylki i jak żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ,no lala ubrana jak na jakiś wybieg mody.Cudownie Natalko bawiłaś się kolorami ,jest po prostu ślicznie i z gustem ,bardzo mi sie podoba .
    Dziękuję pięknie za udział w zabawie i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ci wyszła ta laleczka pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj kolejne, bo ta robi niesamowite wrażenie - naprawdę zabawa w ubieranie wyszła Ci znakomicie. A ta tiulowa haleczka :). Wszystko przecudnie skomponowane.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*