piątek, 22 września 2017

Spotkanie z krakenem

Hej siema :)
Jak co miesiąc zbieramy się razem u Danusi by pochwalić się swoimi kolorowymi pracami wg Jej wytycznych. Tym razem mieliśmy do wyboru 4 rybki z których ja wybrałam zielono-fioletową. 




Miałam różne pomysły (wszystkie dobre hahaha) ale padło na podwodną skrzynię skarbów (powiedzmy) pełną muszelek i innych morskich motywów. W trakcie wymyśliłam sobie macki krakena który będzie chronił zawartość skrzyni. Biada głupcom którzy ośmielą się próbować wykraść mój skarb łohohoho :D Jak widać byli tacy którzy próbowali i skończyli biednie :) Czujcie się ostrzeżeni :D


Najpierw pomalowałam moje drewienko białym gesso by pasta modelująca lepiej się trzymała. Nałożyłam wzór przez maskę wszędzie gdzie chciałam i dałam wyschnąć moim bąbelkom. Następnym krokiem było wymalowanie całości czarnym gesso. Po ponownym przeschnięciu zaczęłam zabawę z gazą, odlewami z lekkiej masy, muszelkami, kamykami, metalowymi dodatkami i oczywiście kolorami. Mój zielony nie jest takim czystym zielonym, wpada w turkus bo jak uchwycić podmorskie klimaty bez cienia niebieskiego. Kraken miał być fioletowy by wypełnić drugi warunek z "rybki". Ulepiłam go na podstawie pomysłu Gabrielle Pollacco. Ona używała jakiejś innej masy, ja miałam do dyspozycji tylko lekką masę i z niej zrobiłam swojego potwora. Musiałam się spieszyć by zdążyć poprzyklejać przyssawki i powyginać macki nim masa zacznie wysychać i nie będzie już plastyczna. Głowę dorobiłam później bo było mi pusto jakoś bez niej. Wyszła bardziej śmieszna niż straszna kałamarniczka. Pomalowana została jak widać na fioletowo a szczegóły podkreśliłam inką gold. Metalowa kłódka zawieszona na łańcuchu tak samo jak klucz który porwał kraken. Dodałam jeszcze trochę zieleninki i gotowe. Jakby to powiedzieć, miałam masę fun'u lepiąc krakena z masy :)



Kraken strzeże mojej pamięci, tfu moich kości pamięci. Głównie moje zdjęcia ;)


Zdecydowanie są to moje kolory ;)

Przy okazji mogę zgłosić moją skrzyneczkę do zabawy w Essach bo jest to moje pierwsze zmediowane drewienko i mój pierwszy własnoręczny ulepek z masy. Używałam również mediów kupionych w sklepiku.



Podczas pracy korzystałam z materiałów kupionych w sklepie Retro Kraft Shop dlatego dodaję się też do naszych projektów z RKS

Pozdrawiam serdecznie, buziaki:)

21 komentarzy:

  1. Urocze pudełeczko i osmiorniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko, teraz Twoje skarby pamięci są naprawdę dobrze strzeżone. Praca robi wrażenie!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalko! Skrzyneczka jest Super, Ośmiorniczka jak żywa ,Jesteś utalentowana - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko, ale Ci to świetnie wyszło. Ja się mediami sama nie zajmuję, ale podziwiać lubię, oj lubię. Tym bardziej jak powstają takie super rzeczy. Te trupie czaszki powaliły mnie na kolana, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ta skrzyneczka,która na wieczku jest opleciona mackami ośmiornicy.Natalko miałaś świetny pomysł ,do tego cudowne zdolności,więc wyszło jak wyszło-bombowo.
    Dzięki za udział w zabawie i ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma Cie długo, ale jak już pojawiasz się raz w miesiącu to masz wejście z pompą :-)
    Nu cudne to pudełeczko. Media kochają Cię równie mocno jak paseczki. A ta ośmiorniczka czy kałamarnica jest cudna. Zestaw kolorystyczny tez dech zapiera.
    Natalko jak dla mnie jesteś bezkonkurencyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna skrzyneczka. Ciekawie ozdobiłaś wieczko. Ile pracy trzeba włożyć żeby powstało takie cudeńko. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczna szkatułka na skarby. I do tego ma niesamowitego strażnika!
    Obserwuje Prace Gabrielle Pollacco, są niesamowicie piekne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ŚWIETNA Na prawdę bardzo mi się podoba :) Bardzo czasochłonna praca .pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na pierwszy raz, to wyszło nad podziw dobrze! Dziękuję za udział w Essowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pudełeczko ciekawie przyozdobione :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super szkatułka i bardzo fajne wykonanie! Wszystko mocno przemyślane i dopracowane. Gratuluję! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Essy-Floresy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Potwór potworzasty Ci wyszedł! Ale klimat!! Bardzo dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Ale boska skrzyneczka! Naprawdę, oczy to mi chcą wyskoczyć, i odzywa się sroczka, podkradłabym to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  15. No pierwszorzędna szkatuła ^O^ świetnie to wszystko wymyśliłaś i wykonałaś! WOW :) dziękuję za udział w essowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładne kolorki i świetne pudełeczko! taki strażnik i mnie by sie przydał:)

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDO:) prześliczna skrzyneczka:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ pięknie wyszła ta skrzyneczka - podziwiam pomysł i wykonanie - super! Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pomysłowa i pięknie wykonana - moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna skrzynia na skarby, a kraken przeuroczy. Niby chroni tego klucza, ale wygląda jakby mówił "Masz" :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*