niedziela, 19 listopada 2017

maMIŚkowy box

Witajcie :)

Jakiś czas temu umówiłam się z Wiki na prywatną wymiankę. Wiktoria zrobiła dla mnie przewspaniałą torbę "przez ramię" oraz dorzuciła do tego zabawny box z muchołówką, scrapki i odlewy z lekkiej masy z foremek których ja nie mam. Ja natomiast w zamian za torbę miałam Jej zrobić odlewy z lekkiej masy z moich foremek. Dorzuciłam do tego trochę odciśniętych stempli lalek Gorjuss i primowych Julie Nutting oraz boxa ze znanym Wam misiem o którym będzie dzisiejszy post. 




Tym razem zabawiłam się nazwą prywatnego bloga Wiki "Mamuśkowe robótki" i zmieniłam ją na "maMIŚkowe robótki". Misia posadziłam w centrum boxa na meblach własnej produkcji. Wykonałam je z resztek beermaty po użytych tekturkach- nigdy ich nie wyrzucam, bo fajnie nadają się zamiast kostek dystansujących. Stolik ozdobiłam tak by wyglądał jak w pracowni kreatywnej osóbki. Jak widzicie robi właśnie boxa :D Na kartach umieściłam przemieniony przeze mnie banner bloga Wiki oraz zdjęcia Jej córek podczas kreatywnych poczynań- w końcu czym byłaby mamuśka ooo przepraszam "maMIŚka" bez pociech ;) Wieczko boxa zdobi kompozycja kwiatowa oraz kokarda. 

Box jest jednocześnie inspiracją dla CraftCorner gdzie serdecznie zapraszam.








Jak już wspomniałam zrobiłam dla Wiki odlewy z foremek- tu niestety pokazana tylko część. Zdjęcie robione w trakcie gdy wysychała kolejna porcja. Pod koniec dorzuciłam jeszcze serwetki i śnieżynki z foremek które zdążyły "przyjść" przed skompletowaniem paczuszki. Niestety zdjęć całości nie zrobiłam (brawo ja)




A oto co wysłała mi Wiki







Kochana dziękuję jeszcze raz za świetną wymiankę. Torba jest cudowna, uwielbiam ją  <3

Na dziś to tyle. Do usłyszenia niebawem, bo jest co nadrabiać- będzie warsztatowo, tęczowo i urodzinowo. Buziaki ;)

6 komentarzy:

  1. Natalko! Wspaniale się wymieniłyście, Te odlewy bardzo mi się podobają, Są śliczne Boxy również są piękne - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , wymianka , świetne prezenty . Misiek jak zawsze uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowną pracę przygotowałaś Natalko :) Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności :) Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę świetna wymianka. Twoje misie są niepowtarzalne.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dziękuję kochana, misio stoi na widoku w centralnym miejscu i codziennie się nim zachwycam ;) cieszę się, że torba Ci się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*