sobota, 16 grudnia 2017

lampion adwentowy

Witajcie kochani!

Temat świąt opanował blogi, gdzie nie spojrzeć tam kartki i dekorację. U mnie też nie zabraknie świątecznych prac. Oto jedna z nich, lampion adwentowy.



Zaczęłam od pomalowania wszystkich ścianek białym gesso z obu stron. Gdy wszystko miałam suche złożyłam poszczególne ścianki. Następnie pomaziałam elementy inką gold w kolorze stare złoto. Postawiłam na ozdobienie wieczka, bo tylko ono z widocznych elementów nie jest ozdobne i daje nam całkiem spory plac na kompozycję. Uformowałam sobie obły kształt z sizalu i przykleiłam do wieczka klejem na gorąco. Sizalowa podusia wypełniła mi całą wolną powierzchnię i jednocześnie podniosła przyszłą kompozycję. Do ozdobienia użyłam poinsecji z papieru oraz kwiatów lotosu, które są bardzo podobne do kwiatów ciemiernika (zwanego różą Bożego Narodzenia). Kompozycję uzupełniają szyszki, liście i kulki ostrokrzewu, brokatowe kuleczki, gałązki oraz 3d balls z Pentartu w dwóch rozmiarach. Na koniec pomaziałam wszystko białym gesso by nadać kompozycji bardziej zimowy wygląd. 

Zapraszam do obejrzenia.





Poszczególne elementy do kupienia w CraftCorner




Mam nieco zaległości a tu jeszcze tyle roboty przed świętami. Wiem że też cierpicie na chroniczny brak czasu, jak to się dzieje- ubywa go czy jak :D Już niebawem wrócę jednak z kolejną pracą. Pozdrawiam ;)

6 komentarzy:

  1. Natalko, pięknie ten lampion wpisuje się w atmosferę adwentową.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalko świetna praca, piękny lampionik powstał. Wieczko to już małe dzieło sztuki.
    Gratuluję cudnego wykonania i pomysłu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Natalio! Przepiękny Lampion - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to jest śliczne! Prawdziwe cacko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne! Ojejku dawno nie widziałam dzieci chodzących na adwent z lampionami, szkoda że ta tradycja zanikła.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*