niedziela, 5 października 2014

Candy w lemoncraft

Cześć kochani. Ostatnio mniej mnie tutaj w związku z pracą. Ciężko jest się przestawić ale mam nadzieje, że jakoś nadrobię zaległości u Was. Mam nadzieję, że rozumiecie sytuację.

Piszę posta z reklamą candy, to ostatnie godziny więc może jeszcze ktoś się dopiszę- ja mam taki zamiar. Kolekcja piękna więc warto.  Jako że stawiam pierwsze kroki w dziedzinie tworzenia kartek, taki zestaw byłby wysoce przydatny. Moja pierwsza kartka już zrobiona, zobaczycie ją niebawem a tymczasem wspomniana reklama. TUTAJ znajdziecie szczegóły.

Kolekcję można też wygrać na blogu Zakątek dzieciątek

Całą kolekcję można nabyć w sklepie Lemoncraft

Życzę Wam miłej niedzieli i zbliżającego się nowego tygodnia, buziaki :)

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki żebyś wygrała, bo taki śliczny papier na pewno się nie zmarnuje w Twoich zdolnych rączkach :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*